بی شک بهره بردن از یک تیم ماهر و زبده از ارکان موفقیت شما به حساب می آسد.

  • تیم شما می بایست همانند شما عمل کند، فکر کند و تصمیم بگیرد.
  • اهمیت داشتن چنین تیمی از هر چیز دیگری برای شما با ارزش تر است.
  • به اینچنین تیمی، تیم شگفت انگیزان می گویند (تیم همدل و هم زبان)
  • اگر لازم دانستید جلسات آموزشی دوره ای برای کمک به ایجاد مهارت های لازم جهت تقویت اعتبارتان، اعتماد، همدلی، انعطاف پذیری و ارتباط کلامی موثر استفاده کنید.
  • از جلسات آموزشی دوره ای جهت بالا بردن مهارتهای گفتگوی تیم خود استفاده نمائید.
  • مهارتهای گفتگو، تاثیر پذیری و جذب از مواردی می باشد که تمام اعضای تیم تان می بایست به آن تسلط داشته باشند.
  • تسلط و دانستن از موارد سبب ایجاد و تقویت اعتبارتان، اعتماد، همدلی، انعطاف پذیری و ارتباط کلامی موثر می شود.
  • هر فردی که با اعضای تیم شما ارتباط برقرار می کند یک فرصت برای بالا بردن اعتبار و محبوبیت شما می باشد.
  • زمانیکه شرکت IBM در اوایل دهه 1990 دست خوش یکسری گرفتاری های مالی و اقتصادی شد از میان مهندسان خود افرادی را انتخاب نمود و برای آنها دوره های فشرده آموزش ارتباط با مشتری قرار داد و سپس آنها را به سراغ مشتریان روانه کرد. ظرف یکسال شرکت IBM در اوج ترقی و پیشرفت قرار گرفت.
  • از جلسات آموزی دوره ای برای کمک به ایجاد مهارت های لازم برای تقویت اعتبارتان، اعتماد، همدلی، انعطاف پذیری و ارتباط کلامی موثر استفاده کنید.
  • این مسئله اهمیت زیادی دارد زیرا هر فردی که با اعضای ستادتان ارتباط برقرار می کند، فرصتی برای بالا بردن اعتبار شماست. ونه خراب کردن آن.
  • در روز مشکلات و یا کوتاهی افراد تیم در انجام فعالیتی که شما به آنها سپرده بودید عصبانی و یا دلواپس نشوید. از هر گونه انتقاد، سرزنش و گله مندی امتناع نمائید.
  • با افراد تیم تان بسیار دلسوزانه یا دوستانه و با مهربانی رفتار نمایید.
  • در مقابل اشتیاق طبیعی خود جهت سرزنش کردن دیگران هنگامیکه کار احمقانه ای و اشتباهی را انجام می دهند، مقاومت نمایید. به خودتان این نکته را یاد آور شوید که این نیز بگذرد.